Kanonstart på veckan!

Publicerat: 16 november, 2010 i Uncategorized

2 av 3 spel satt och på tipsen så var jag fel ute bara på Pittsburgh som vinnare och under 5,5 i Colorado .. 10 av 12 tips är jag såklart supernöjd med och jag hoppas att ni är några som plockade rätt matcher och drog in en slant..

Lite besviken är jag på mig själv för att jag lyfte fram Pens som vinnare men men.. shit happens men hur fan lyckas man tappa ledningen när man vänder på 0-1 till 2-1 med 2 minuter kvar av matchen och en man mer på isen!? Otroligt dåligt Pittsburgh och Fleury titta på KUNG Henrik Lundqvist och lär dig för fan hur man agerar som målvakt!!!!   

Borde ha lyssnat på dig S.Peppe 😉

6a5d26bf6dca0c125cedef0c5ff3a26f-ge.jpg Marc Andre Fleury image by hockeyred30
Tänkte såga dig men jag väljer att hylla din kollega istället…

 

e781e740.jpg Save (2) image by MGdaGR8
Henke är världens bästa målvakt… Fråga bara Crosby och grabbarna vad dom tycker..

 

Sen så får vi inte glömma Sabres som spelade med hjärtat och slog Canucks… 110% inställning! 

Sabres.gif Buffalo Sabres image by Daniel_Sedin_22
 

//

 

Bra jobbat igen inne i chatten grabbar!

”NHL Gambler: Ok då säger jag 6-3 Sharks 😉 Sovgott!”..  Det skrev jag där inne till läsaren ”exetzoo” timmen innan San Jose skulle börja , spelade jag på det? NEJ! 😦    Nån som vet vad 6-3 gav i odds?

READERS CORNER : Har som vanligt en massa spel från läsare till läsare….

Lägger upp ett nytt inlägg KL. 16-18  (19:00) med matcher ,målvakter och tips..

http://www.spreadsheet.se/NHLGAMBLER

kommentarer
  1. Redbull skriver:

    Riktigt snyggt NG. WP!

    Förhoppningsvis kan jag vara med i chatten ikväll och jobba in matcherna. Gick bra inatt. 2/2. Boston rak samt ryggade dig på Buffalo ML.

    Har inte hunnit kolla riktigt på dagens matcher men spontant tror jag på Toronto….

  2. Shell Peppe skriver:

    Fin natt N.G! 😀 Du börjar hitta tillbaka till gammal god form.

    Vill inte vara en besserwisser men 6-3 till Sharks kan max ha gett 50 gånger degen oavsett bookie det är hockey vi snackar här inte fotboll 😉

    Jävligt snyggt siat dock 😀

    Själv är jag lite pissed på mig själv när man väljer en fin bank (Sabres) & är helt fel ute på både Sens & Kings gillar inte när lagen man tror på torskar stort 😦

    Som tur vad fick jag in en fin fotbolls rygg signerad KP så man slapp backa ialaf.

    Nya tag hur leanar vi i dag då månntro?

  3. Von Dutch skriver:

    Snyggt spelat Gambler och tack för Sabres.

    Alltså 6-3 skulle jag tippa på att det gav mellan 200-150ggr pengarna.

Lämna en kommentar