0-4 förlust och den svartaste natten under 2010.. Vill till rymden nu!

Publicerat: 21 november, 2010 i Uncategorized

Klippet som jag ALLTID  tittar på när jag är deprimerad eller knäckt efter en natt som denna och får mig att inse att det finns större problem i världen än att förlora pengar på spel… SE HELA!


// Så nu mår jag mycket bättre efter att ha sett klippet 2 ggr !  🙂

 

Detroit över 5,5 är spelet som jag la in utan att blinka.. Nya tag och nu ska jag vila ut ordentligt och sen kommer jag ut med tips under kvällen!

 

// Keep looking up! 

kommentarer
  1. Länsman skriver:

    Grymt klipp 😉

  2. Rok skriver:

    Hej gambler. Brukar titta in i bloggen utan att skriva nåt men nu får du min signatur hehe

    Vill säga att du kan inte skylla på dig själv då jag tror att många tänkte på överspelet i buffalo som klar.

    enda missen var kanske att du tog med över i montreal då det trots allt var 2 bra målvakter emot där.

    minnesota och washington är oflyt och ska väl vinna mer än 50% av deras matcher på hemmaplan mot resp motståndare så att du missar båda är ”unlucky” som man brukar säga =) =) =)

    Men det var väl en sådan natt , titta bara på Vancouver 1-7 !!!!! och San Jose 0-3 !!!! så fattar du.

    Ryggar dig på Detroit över 5.5 och så håller jag tummarna på att du ”fightback” direkt.

    // En vän från Rekatochklart

  3. slack skriver:

    Alla har vi ruggigt dåliga dagar, men du kommer igen…troligtvis redan inatt.

  4. yxi skriver:

    Ryck upp dig, snart är jag tillbaka och då kommer det gå bättre för dig också:D
    Mycket info och samlade tankar har jag fått ihop tills nystarten. 😀 SNART KÖR VI ÖVER SPELBOLAGEN!!!!

Lämna en kommentar