Stolpe ut ska bli stolpe in för oss… Och nu flyttar vi ut från WordPress! NY ADRESS :http://www.nhl-gambler.com/

Publicerat: 8 december, 2010 i Uncategorized

Vi börjar med det positiva.. 7 av 10 tips gick in och det är ok!

Colorado som jag trodde på lyckades tappa ledningen 2ggr under matchen mot Florida och gick till Overtime och då jag och Overtime är lika med stolpe ut så gjorde Panthers 3-2 efter 40 sekunder…

Sen så vill jag tacka alla sköna människor som tittar in och även besöker chatten!  Ni är bäst och jag delar bloggen med er! 

INFO OM BLOGGEN!!

Ska flytta bloggen från WordPress till http://www.nhl-gambler.com/   (Börjar att skriva där inne imorgon) Bloggen kommer att se exakt likadan ut men nu kommer jag att ha möjligheten att göra hur jag vill med bloggen då WordPress begränsar friheten och jag får inte ens länka till Räddabarnen och Djurfonder…

Pristävlingar.. koppla chatten ihop med bloggen ja en massa nya grejer som ska fixas nu! Ni får även va med och ge mig tips om hur ni vill ha hemsidan!

TIPS OCH MÅLVAKTER KOMMER INNAN 20:00.. (Ny inlägg)

Flamer fixar allt… You have a bright future!

Peanut-Butter Jelly time!
Vill passa på att tacka läsaren FLAMER som hjälper mig med chatten och flytten till http://www.nhl-gambler.com/  ..du är en god människa och din framtid ser ljus ut.. TACK Flamer!

// Musse det kommer att vända!

kommentarer
  1. Solkatt skriver:

    Canucks – Ducks

    Här tror jag helhjärtat på Vancouver Canucks som är svårslagna på hemmaplan & har bra form. Visst man torskade med 2-3 mot St. louis blues senast och kommer därför taggade som fan till denna match med 2 dagars vila. Sami salo & Mikael Samuelsson är borta, Mason Raymond testas sent. Ducks har inga tongivande spelare borta men spelade match igår mot Edmonton Oilers & vann med 3-2 på straffar. Canucks har gjort 22 mål och släppt in 8 medans Ducks har gjort 9 & släppt in 12 på 5 senaste matcherna. Anaheim är absolut inte i någon toppform och ska inte hota Vancouver på bortaplan.

  2. FFA skriver:

    Fantastiskt NHL-gambler!
    Ser lovande ut! 🙂

    • nhlgambler skriver:

      Tack! Hoppas även att spelen kommer att sitta på löpande band så kommer att vara perfekt!

      Som jag skriver i bloggen.. Du får gärna ge mig råd och tips om hur allt ska se ut..

  3. Shell Peppe skriver:

    Lean all in Pens & Philly parlay samt singlar kanske?

    • nhlgambler skriver:

      Tänkom Pens gör en Caps och slappnar av?? Sugen på Överspelet där… Philly väntar jag in lite info på men Sharks var första tanken där..
      Wings lär väl va sugna på revansch .. Vad tycker du?

Kommentera

